niedziela, 30 grudnia 2012

W świecie magii,czyli- jak potrafi oczarować nas książka ?

Witam , na początek chciałam przeprosić za moją długo nieobecność. Od dziś będę pisać znacznie częściej , może wtedy będzie więcej osób tutaj zaglądać ;) Szkoda czasu na moje usprawiedliwienia. Do rzeczy ! 
Ostatnio przeczytałam interesującą książkę, o której cały czas myślę.
 Chcę ja wam polecić jak najbardziej .
Jest autorstwa Stephanie Meyer "intruz". Nie będę dawać tutaj jakiegoś wszechstronnego streszczenia. 
Bo to każdy może sobie znaleźć. 
Napisze coś co nie znajdziecie na żadnej innej stronie. 
Powieść jest dla osób zaciekawionych  fantastyką. 
Dusze i inne pozaświatowe postacie na pewno tam znajdziecie.
 Również pojawi się watek miłosny Miedzy główna bohaterka a jej chłopakiem.
Książka opowiada o duszy imieniem Wagabunda. Wstępuje ona w ciało Melani, która okazuje się być silna i nie daje zawładnąć jej ciałem. Czytając można sobie wyobrazić tą historie, wtedy powieść jest bardziej ciekawsza, oraz tajemnicza. Wszystko to wspaniale współgra w całość i pozwala przenieść się w inny świat. Twórczość Stephanie Meyer porwała mnie w magiczną krainę literatury i życia dusz w ciałach ludzkich.  




- Czy ktoś czytał "intruza" ? podzielcie się opinia 
Jaką książkę polecacie ? Chętnie przeczytam :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz